სამოდელო გაკვეთილი



საზოგადოებრივი მეცნიერებების კვირეულის ფარგლებში 25 თებერვალს ე. მამუკელაშვილმა VIბ კლასში ჩაატარა სამოდელო გაკვეთილი ,, უსინათლო პოეტი - ჰომეროსი” გაკვეთილის ამსახველი ფოტო მასალა იხილეთ:http://picasaweb.google.com/bidzinashvili.nino/JYxlqD#

( ეკამ, იგივე თემატიკის გაკვეთილი ჩაატარა ასევე 26 თებერვალს - VI ა კლასში)


მოსწავლეთა რაოდენობა
27
გაკვეთილის სასწავლო მიზნები
ისტორია:
მოსწავლე გაეცნოს

ჰომეროსის ბიოგრაფიას

,,ილიადას ” და ,,ოდესეას”


  • მოსწავლეს განუვითარდეს :
    წყაროზე მუშაობის
  • შემოქმედებითი
  • ჯგუფში მუშაობის , თანამშრომლობის, ნამუშაევრის წარდგენის უნარი


ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი/ინდიკატორები

დრო და სივრცე
*უფარდებს დროის ერთეულებს ერთმანეთს
მოსწავლე აკავშირებს ისტორიულ მოვლენებსა და ფაქტებს შესაბამის ისტორიულ ეპოქებთან
*ასახელებს ცნობილ ისტორიულ პირთა მოღვაწეობის თარიღებს
მოსწავლე მსჯელობს ხელოვნებისა და განათლების საკითხებზე
* მასწავლებლის დახმარებით თანაკლასელებთან ერთად დგამს ისტორიული ხასიათის სპექტაკლს

თანმიმდევრობა

მოსწავლეები დაყოფილები არიან ჯგუფებად ( ფილოლოგები, ისტორიკოსები ), რომლებმაც უნდა პრეზენტაციის სახით გააცნონ თანაკლასელებს მასწავლებლის დავალებით მოპოვებული მასალა.

გაკვეთილი იწყება მასწავლებლის მისალმებით, შემდეგ მასწავლებელი განუმარტავს მოსწავლეებს გაკვეთილზე მათი შეფასების სისტემას - 5წ

პრეზენტაციას იწყებს ,, ფილოლოგთა ჯგუფი” , მათ უნდა გააცნონ მოსწავლეებს ჰომეროსის ბიოგრაფია და ეცდებიან ნ აღადგინონ ისტორიული სინამდვილე იმის შესახებ, თუ როგორ კითხულობდა ჰომეროსი თავის ნაწარმოებებს -10წ
მეორე ჯგუფი ,,ისტორიკოსთა” ჯგუფი გააცნობს მოსწავლეებს ჰომეროსის ერთ-ერთი ნაწარმოების - ,,ილიადას” შიანაარს და თანაკლასელებს წარმოუდგენს მითს ,, განხეთქილების ვაშლი” სპექტაკლის სახით-15წ
მესამე ჯგუფი ,,ისტორიკოსები” გააცნობენ მოსწავლეებს ჰომეროსის მეორე ნაწარმოების ,,ოდისეას” შინაარს და ერთ-ერთი მოსწავლე
( ბ. ექსოულიძე) მხატრულად წაიკითხავს ნაწყვეტს ამ ნაწარმოებიდან.-10წ
გაკვეთილის ბოლოს მასწავლებელი სთხოვს შეაფასონ გაკვეთილი, ურიგებს მათ ფერად სტიკერებს რომლებზედაც უნდა დაწერონ რა მოეწონათ /არ მოეწონათ ამ გაკვეთილში -5წ


შეფასება

არსებული ჯგუფური ნამუშევრების შეფასების ცხრილის მიხედვით

***VI ა კლასში ჩატარებული გაკვეთილის ამსახველი მასალა იხილეთ: http://picasaweb.google.com/bidzinashvili.nino/602?feat=directlink